Strategia rozwoju

Strategia rozwoju

Strategia Prymus S.A. oparta jest na kontynuacji działalności w następujących obszarach:

– sprzedaż surowców chemicznych (do przetwórstwa tworzyw sztucznych oraz chemii budowlanej),
– sprzedaż produktów gotowych (profile WPC, preparaty gruntujące: biobójcze i uniwersalne, kleje),
– działalność finansowa (leasing, faktoring, pożyczki).

Strategia Spółki realizowana będzie w szczególności poprzez:

– rozwój sprzedaży plastyfikatorów bezftalanowych, głównie DOTP – tereftalan bis (2 etyloheksylu), który należy do plastyfikatorów ekologicznych, nie mających ujemnego wpływu na zdrowie. Spółka planuje rozwijać tę aktywność, biorąc m.in. pod uwagę tendencję nakreśloną w ramach REACH odnośnie odchodzenia od plastyfikatorów mających szkodliwy wpływ dla człowieka,
– rozwój filaru produktów gotowych poprzez intensyfikację sprzedaży produktów WPC oraz chemii budowlanej (poszukiwanie nowych klientów oraz projektowanie unikatowych rozwiązań w zakresie produktów komplementarnych); wprowadzenie na rynek nowej kolekcji desek tarasowych WPC oraz systemu płotów WPC,
– zwiększenie sprzedaży surowców do produkcji tworzyw sztucznych oraz środków pomocniczych,
– realizacja założonej polityki dystrybucji produkowanych przez słowackiego producenta dyspersji i klejów marki Duvilax®,
– udzielanie klientom pomocy technologicznej we wdrażaniu oferowanych przez Prymus S.A. surowców bezpośrednio w aplikacjach do klejów, farb, lakierów, itp.
– pozyskiwanie nowych klientów oraz poszerzenie oferty dla obecnych odbiorców
– dalsza współpraca z obecnymi dostawcami surowców.