Strategia Prymus S.A. oparta jest na kontynuacji działalności w następujących obszarach:
- sprzedaż surowców chemicznych (do przetwórstwa tworzyw sztucznych oraz chemii budowlanej),
- sprzedaż produktów gotowych (profile tarasowe i ogrodzeniowe WPC, panele LVT i inne),
- działalność finansowa (faktoring, pożyczki).
Strategia Spółki realizowana będzie w szczególności poprzez:
- rozwój filaru produktów gotowych poprzez intensyfikację sprzedaży produktów WPC oraz LVT (poszukiwanie nowych klientów oraz projektowanie unikatowych rozwiązań w zakresie produktów komplementarnych); wprowadzenie na rynek nowej kolekcji desek tarasowych WPC oraz systemu płotów WPC,
- zwiększenie sprzedaży surowców do produkcji tworzyw sztucznych oraz środków pomocniczych,
- realizacja założonej polityki dystrybucji produkowanych przez słowackiego producenta dyspersji i klejów marki Duvilax®,
- udzielanie klientom pomocy technologicznej we wdrażaniu oferowanych przez Prymus S.A. surowców bezpośrednio w aplikacjach do klejów, farb, lakierów, itp.
- pozyskiwanie nowych klientów oraz poszerzenie oferty dla obecnych odbiorców
- dalsza współpraca z obecnymi dostawcami surowców.