Strategia rozwoju

Strategia rozwoju

Strategia Prymus S.A. oparta jest na kontynuacji działalności w następujących obszarach:

  • sprzedaż surowców chemicznych (do przetwórstwa tworzyw sztucznych oraz chemii budowlanej),
  • sprzedaż produktów gotowych (profile tarasowe i ogrodzeniowe WPC, panele LVT i inne),
  • działalność finansowa (faktoring, pożyczki).

Strategia Spółki realizowana będzie w szczególności poprzez:

  • rozwój filaru produktów gotowych poprzez intensyfikację sprzedaży produktów WPC oraz LVT (poszukiwanie nowych klientów oraz projektowanie unikatowych rozwiązań w zakresie produktów komplementarnych); wprowadzenie na rynek nowej kolekcji desek tarasowych WPC oraz systemu płotów WPC,
  • zwiększenie sprzedaży surowców do produkcji tworzyw sztucznych oraz środków pomocniczych,
  • realizacja założonej polityki dystrybucji produkowanych przez słowackiego producenta dyspersji i klejów marki Duvilax®,
  • udzielanie klientom pomocy technologicznej we wdrażaniu oferowanych przez Prymus S.A. surowców bezpośrednio w aplikacjach do klejów, farb, lakierów, itp.
  • pozyskiwanie nowych klientów oraz poszerzenie oferty dla obecnych odbiorców
  • dalsza współpraca z obecnymi dostawcami surowców.